Noutati

Indicii contorului pot fi transmiși deja și prin telefon. Serviciul CALL-CENTER a fost automatizat

Termoelectrica S.A. și-a automatizat și modernizat Serviciul „Call-Center”. Astfel, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, locuitorii mun. Chișinău conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare.

Noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română/rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi:

  • Informații privind modul de achitare a facturii;
  • Informații despre datorii sau contractare;
  • Informații despre facturare;
  • Informații despre deconectări/lucrări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

  • Transmiterea indicelor curenți ai contorului;
  • Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Toți cei care nu au aflat un răspuns la întrebarea lor, vor avea posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite vor fi înregistrate.

Pentru a transmite indicii contorului prin intermediul numărului unic de telefon este necesar să efectuați pașii următori:
1. Apelați la nr. de telefon 022 447-447;
2. Selectați limba română, sau rusă;
3. Pregătiți din timp codul ID al facturii (14 cifre), va trebui să îl introduceți prin butonare de pe aparatul dvs. de telefon, apoi să tastați #;
4. Introduceți indicii apometrelor pentru consumul de apă caldă menajeră, după care să tastați # (în cazul în care aveți mai multe apometre, numerotarea acestora pornește de sus în jos).

*Atenție! Indicii apometrelor prezentați pot avea doar valori întregi, ceea ce înseamnă că consumul de apă caldă va fi rotunjit.

Menționăm, că pe această cale, puteți transmite indicii contoarelor de apă caldă lunar, iar autentificarea prin butonarea codului ID va fi necesară doar la primul apel, astfel încît la următoarele apeluri, sistemul vă va autentifica automat în baza numărului de telefon.